System Kolejkowy Elektroniczny



System Kierowania Przepływem Klientów zwany potocznie Elektronicznym Systemem Kolejkowym to rozwiązanie znajdujące zastosowanie wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z masową obsługą klienta. Zaproponowane przez HISTO rozwiązania stanowią narzędzie w radykalny sposób zmieniające zarówno sposób obsługi, jak również kształtujące pozytywny wizerunek Państwa firmy lub instytucji. Umiejętne, płynne zarządzanie ruchem klientów ma bezpośredni wpływ na poziom zadowolenia i opinię o danym miejscu, w którym klient załatwia jakaś sprawę. Fachowo i szybko obsłużony klient powróci kiedyś chętnie do tej instytucji i wyda innym dobrą opinię o niej. System działa jak gospodarz witający klienta w momencie jego przybycia, oraz przewodnik, towarzyszący mu w czasie jego pobytu w biurze obsługi. Idea systemu kolejkowego opiera się na wydawaniu i przywoływaniu kolejnych numerów. System kolejkowy zaspokaja różnorodne standardy, wymagania i potrzeby. Klient otrzymuje w instytucji w której ma coś do załatwienia indywidualny numer i śledzi za pomocą tablic świetlnych, kiedy zostanie obsłużony. System kolejkowy pozwala klientom na komfortowe oczekiwanie, bez obawy, że ich kolejka minie. W praktyce, klient wolną chwilę stworzoną przez doskonały system kolejkowy może poświęcić na zainteresowanie się produktami, reklamami, broszurami informacyjnymi znajdującymi się w obiekcie.
Poszczególne elementy systemu kolejkowego do komunikacji pomiędzy sobą mogą wykorzystywać zainstalowane na obiekcie okablowanie strukturalne – sieć komputerowa.

Systemy kolejkowe  można znaleźć w różnego rodzaju instytucjach, urzędach, biurach, szpitalach, itp. Niskie koszty, elastyczność oraz łatwość obsługi sprawia, że wybór tego systemu znacząco podwyższa jakość obsługi klienta, co daje wymierne efekty odbiorcom jaki i użytkownikom systemów.

Podstawowe korzyści wynikające z zastosowania Systemu Kolejkowego to :

  • eliminacja stresogennych sytuacji i napięć, częstych w przypadku oczekiwania w kolejkach „tradycyjnych”,
  • zapewnia klientów o ich miejscu w kolejce do obsługi bez potrzeby obrony/pilnowania miejsca w kolejce,
  • zwiększa wydajność pracowników przez eliminację stresów i problemów związanych z obsługą klientów,
  • efektywne wykorzystanie czasu przez klienta w kolejce na przegląd produktów i reklam,
  • zapewnia prawidłową, zorganizowaną i efektywną obsługę klienta,
  • kierowanie klienta do odpowiedniego stanowiska obsługi,
  • wzmacnia postrzeganie jakości przez klienta,
  • komfort oczekiwania w wyznaczonym miejscu,
  • kontrola nad wydajnością pracowników,
  • kontrola nad jakością obsługi klienta,
  • optymalizacja ilości personelu,
  • obsługa Klienta pod kontrolą,
  • zarządzanie czasem pracy,
  • zadowolenie Klienta,
  • stymuluje sprzedaż,
  • oszczędność czasu.

HISTO w ramach kompleksowej oferty systemu kolejkowego prowadzi sprzedaż dedykowanych urządzeń i oprogramowania, wykonuje testy oraz wdrożenia systemu w siedzibie klienta, a także świadczy kompleksowe usługi serwisowe. Oferowane rozwiązania zapewniają najwyższy poziom funkcjonalności i estetyki, co w połączeniu z dogodnymi warunkami wdrożenia i serwisu gwarantuje wysoki poziom satysfakcji zarówno naszych Klientów jak również osób korzystających z systemu w codziennej pracy.

Oferujemy dostawę, instalację hardwaru i softwaru, szkolenie i wdrożenie oraz serwisu systemu kolejkowego, który jest oparty o technologię Web. Jest on zbudowany na bazie danych MS MySQL pozwalając elastycznie konfigurować system do potrzeb klienta oraz zarządzać wymaganą liczbą serwisów. Zobacz więcej tutaj.
Proponujemy także systemy kolejkowe MC o mniejszym stopniu zaawansowania:
System Kolejkowy East Turn PDF
YouTube

zainteresowany ofertą? napisz do nas